beeld uit Bredene
naar toeristische website
NL    FR    DE
>> U bent hier : Home > Diensten > Interne diensten > Secretariaat

Secretariaat

Het secretariaat staat, via de receptie, in voor het onthaal van de bezoekers van het gemeentehuis.

Deze dienst vormt een belangrijke schakel in de gemeentelijke administratie. De inkomende en uitgaande briefwisseling van het gemeentebestuur wordt door het secretariaat geregistreerd, verdeeld naar de verschillende diensten of verstuurd.

Het secretariaat ondersteunt de secretaris bij de voorbereiding en de notulering van het college van burgemeester en schepenen en van de gemeenteraad.

Bij deze dienst kan u tevens terecht voor :

  • muziekvergunning
  • vergunning voor strandvisserij
  • taxivergunning en vergunning voor het verhuren van voertuigen met bestuurder (airport-service)
  • bewijs van toelating voor particuliere slachting buiten het slachthuis

contact

Hilde Vansteenkiste, Katja Parlevliet, Tatiana Haevermaet, Natacha Talloen , Annick Joseph ,

Gemeentehuis, Centrumplein 1

T. 059/33 91 91
F. 059/33 00 36
secretariaat@bredene.be

Openingsuren
ma, di, do, vr : 8 - 12u15
woe :
8u - 12u15 en 13u30 - 17u
za : 8u30 - 12u


Digitaal loket

Bekijk de volledige UiTagenda



Gemeentebestuur - Centrumplein 1 - 8450 Bredene - T. 059 33 91 91- F. 059 33 00 36 - E. gemeentebestuur@bredene.be - webmaster
Niets uit deze website mag overgenomen worden zonder toelating van het gemeentebestuur Bredene
politiezone bredene - de haan sociaal huis bredene jong in bredene 1